KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7020 6706 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 2192 4677

Relevant information for tilflyttere / nye medlemmer

Hedensted Antenneforening dækker flg. byer Hedensted, Daugaard, Stouby, Ølsted, Ny Sebberup og Øster Snede
Vi er en “non profit” forening, med tryk på forening, som ikke skal tjene penge til aktionærer eller lignende, men blot sørge for, at du og din husstand får det bedste og billigste TV. I bestyrelsen er der stor fokus på hele tiden at vedligeholde og udvide vores kabelnet, samt leve op til de krav der stilles til levering af stabile og prisbillige TV, Internet og telefoniløsninger.

Vi har derfor i dag, et stabilt og driftssikkert kabelnet, og leverer TV, Internet og telefoni til nogle af de bedste priser på markedet.

Derfor skal du vælge Tv fra Hedensted Antenneforening
Du kan vælge mellem tre forskellige tv-pakker og kan se tv-kanalerne på alle tv i alle rum (digitale Tv apparater), helt uden brug af bokse eller andet ekstraudstyr. Du får det bedste og bredeste udbud af tv-kanaler – lige fra TV3, DR og TV 2 til Eurosport, Discovery Channel og Disney Channel. Og de fleste af kanalerne sendes i HD kvalitet. Vi giver den førte måned gratis, hvis din beboelse er tilsluttet anlægget

Med tv fra Hedensted Antenneforening får du kort og godt:

•  Danmarks bredeste udbud af tv-kanaler i tre valgfrie, og to “TV med Bland Selv” pakker
•  Digitalt Tv uden brug af digitale bokse eller andet ekstraudstyr
•  Masser af tv-kanaler i HD – både i tv-pakkerne og som tilkøbskanaler
•  Mulighed for at se forskellige tv-kanaler på forskellige fjernsyn samtidigt
•  Ingen parabol eller antenne på taget
•  Tv til en rigtig god pris
•  TV på mobile enheder

Alt du behøver, er et kabel-tv-stik i væggen en gang for alle. Så er du sikret et stabilt tv-signal i mange år fremover.

groen-streg

Du har medbestemmelse – og du sparer penge
Når du er medlem af Hedensted Antenneforening, har din mening værdi. Du bliver en del af en lokal forening, hvor du som medlem har indflydelse på, hvordan vores tv-udbud skal se ud. Du er også selv med til at fastsætte foreningens priser. Som forening skal vi ikke tjene penge på at levere Tv til dig, og derfor kan vi også love dig, at du får rigtig meget tv for pengene hos Hedensted Antenneforening.

Medlemsskab af foreningen:
Det er husstanden der er medlem af Hedensted Antenneforening, hvilket betyder at du skal være opmærksom på at der på refusionsopgørelsen skal være en post der hedder “Antennebidrag”.

Medlemsskab af foreningen samt betaling for den tv-pakke ejendommen har, betales enten to gange årligt, normalt i januar måned, og juli måned.

Ønsker du at blive medlem, kan du melde dig ind her

Links:
Foreningens vedtægter
Kontaktpersoner i Hedensted Antenneforening
Netværksnumre til TV

TV-programmer:
Foreningen har en aftale med YouSee om levering af tv-programmer. Der abonneres på det der hedder “Regionsudbuddet”
som sammensættes af YouSee. Nye kanaler kommer løbende i en af de tre pakker der kan abbonneres på. Du kan også
vælge Tv med Bland Selv.

Betaling for tv-kanaler sker to gange årligt, i januar og i juli måned.

Se priser på TV og medlemsskab

Bestil TV:
Bestil TV nederst på siden

Bredbånd:
Hedensted Antenneforening har en aftale med Kjærgaard Nettet om levering af bredbånd til foreningens medlemmer.

Læs mere om Bredbånd
Bestil Bredbånd nederst på siden

groen-streg

Er der spørgsmål du IKKE har fået svar på efter gennemlæsning af hjemmesiden, skal du være velkommen til at henvende dig til foreningen.

Kontaktpersoner i Hedensted Antenneforening.

Vi ønsker dig endnu engang velkommen til Hedensted, Daugaard, Stouby, Ølsted, Ny Sebberup og Øster Snede.

Indmeldelse

• :
  • Bestilling af TV-pakker

• * Dette produkt skal bestilles direkte hos YouSee på Tlf.: 7070 4040 . Du skal være opmærksom på, at der er nogle éngangs omkostninger til dette produkt.
  • Bestilling af Bredbånd

• Prisen er inkl. installation på din adresse, ønsker du selv at tilslutte router, kan du afhente router hos Kjærgaard nettet, Helge Nielsens Alle 19, 8723 Løsning
    * Køber du bredbånd UDEN TV, opkræves der særskilt et abonnement til antenneforeningen på Kr. 25,- pr. måned
    Bredbånd faktureres kvartalsvist forud, på særskilt faktura fra Kjærgaard Nettet.
    Du bliver kontaktet vedr. installation fra Kjærgaard nettet.
  • Lad feltet være tomt, hvis IKKE du ønsker at købe noget ekstra.
  • Bestilling ønskes gældende fra:

• Dette felt er til validering og bør ikke ændres.