KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7020 6706 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 2192 4677

Hør radio med antennekabel

Som en del af dit YouSee Tv-abonnement får du udover tv-kanaler også adgang til at høre radiokanaler digitalt. Du får adgang til at høre radiokanalerne på dit musikanlæg ved at forbinde dit antennestik i væggen til anlægget med et antennekabel.

NDR Kultur Tysk 87.60 Mhz
P2 Klassisk DR 88.00 Mhz
NDR 1 Tysk 89.10 Mhz
Radio 100 90.30 Mhz
Schleswig-Holstein 93.20 Mhz
P6 Beat DR 94.70 Mhz
The Voice 95.90 Mhz
P1 DR 96.50 Mhz
P4 Trekanten DR 97.00 Mhz
P3 DR 97.60 Mhz
P5 DR 98.50 Mhz
R24Syv 99.60 Mhz
P7 Mix DR 100.00 Mhz
SR-P2 Svensk 100.60 Mhz
P8 Jazz DR 101.30 Mhz
Pop FM Dansk 107.00 Mhz
NOVA fm 107.50 Mhz
R Klassisk Dansk 108.00 Mhz

Du kan med din YouSee Plus Boks også høre radio. Du har adgang til omkring 20 forskellige radiostationer, som tæller både danske og udenlandske udbydere.

• Klik på MUSIC-knappen øverst på din fjernbetjening.
  • Vælg Radio fra ind- og udland

Hør radio uden antennekabel

Du har selvfølgelig også mulighed for, at høre radio uden antennekabel, men det er ikke Hedensted Antenneforening, der står for leveringen af det trådløse radiosignal. Vi kan derfor ikke hjælpe dig med, hvilke frekvenser du finder disse radiokanaler på. Du skal i stedet finde frekvenserne på de forskellige udbyderes hjemmesider. Du kan eksempelvis finde frekvensen for DR-P3 i din region på DR’s hjemmeside.

Radiokanaler du får med tv fra YouSee

Når du modtager TV- fra Hedensted Antenneforening, får du også radiokanaler med i stikket i væggen. Det giver jer blandt andet DR’s DAB-radiokanaler som almindelige FM-radio, og betyder, at I kan høre otte af DR’s digitale radiokanaler som FM-radio.

Her er de radiokanaler, der følger med vores tre tv-pakker.

YouSee-Radiokanaler