KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7020 6706 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 2192 4677

Grundpakken får underholdning

Alle med Fuldpakken eller tv-boks får Paramount+

Flere stærke serier fra Comedy Central og MTV

Se al den nye underholdning

Grundpakken får underholdning
Alle medlemmer af Hedensted Antenneforening med en Grundpakke har nu mere underholdning i deres tv-pakke. De har nemlig fri adgang til YouSee Film og Serier med alt fra store blockbustere, romantiske komedier, actionfilm og meget mere. De har adgang til udvalgte film i de mest populære genrer, velkendte titler og mere kunstneriske, prisbelønnede mesterværker.

Alle med Fuldpakken eller tv-boks får Paramount+
Du kan nu se Paramount+ med masser af klassikere og favoritter fra det amerikanske filmselskab Paramount Pictures inkluderet som en del af deres tv-pakke. De står bag nogle af de allerstørste biograffilm – og vi har sørget for, at alle med en Fuldpakke eller en YouSee tv-boks kan se mange af deres film inden et år efter biografpremieren.

De er fx nye film som Jack Reacher: Never go back, Monster Trucks og xXx The Return of Xander Cage eller klassikere som An Officer and a Gentleman, Godfather og Star Trek.

Filmene findes i YouSee Tv & Film-appen, tv.yousee.dk eller på YouSee Tv-boksen.

Læs mere om alt det nye indhold, som du har adgang til gennem tv-pakken på yousee.dk/fremtidenstv.

Flere stærke serier fra Comedy Central og MTV
Som en del af Paramount+ får jeres medlemmer/beboere med en Fuldpakke eller en YouSee tv-boks også mere end 650 episoder af populære programmer fra MTV og Comedy Central.

Comedy Central byder på de sjoveste komedieserier, late night talkshows og det bedste stand-up fra hele verden. Vi giver  adgang til et en lang række af kanalens

populære programmer spækket med vittig satire som fx The Daily Show og Amy Schumer.

MTV har altid været førende inden for nytænkende og provokerende underholdning til de unge. Du får mulighed for at se nogle af de fantastiske shows som fx Catfish, Awkward, Geordie Shore og Jersey Shore.

Her kan al den nye underholdningen ses
Al den nye underholdning kan ses på tv’et med YouSee tv-boksen, på tablet og mobil med YouSee Tv & Film-appen eller på tv.yousee.dk.