blog_nyhed-youseeTv på jeres præmisser.

Nu varer det ikke længe, før I kan få det nye YouSee Tv, som kan opleves med den nye tv-boks, vi arbejder på. Du får et ægte sammenhængende underholdningsunivers på tværs af alle skærme; tv, mobil, tablet og pc.

Live-tv, traditionelle tv-udsendelser og tv on demand smelter sammen, og du kan se tv præcis når og hvor de vil.
Der følger masser af inspiration og personlige indstillinger med, så hver person i husstanden kan skræddersy deres tv-oplevelse.

En smartere måde at se tv på
Vi arbejder på de sidste detaljer og glæder os til at præsentere din nye tv-løsning i løbet af 1. kvartal næste år. Vi kan allerede nu løfte sløret og fortælle, at tv-boksen bliver meget mindre end den velkendte Samsung tv-boks, som bliver udfaset. Den er støjsvag og reagerer hurtigt ved kanalskift, navigation og brug af harddisken. Navigationen vil i stor udstrækning ligne den, I kender fra YouSee Tv & Film app’en. I vil stadig have masser af tv, film og serier at vælge mellem, men adgang og styring af tv-oplevelsen bliver smartere.

Attraktive vilkår
Vi glæder os til at fortælle mere om det nye YouSee Tv og vender tilbage med flere detaljer, demonstration og prissætning, når vi er tættere på lanceringen.