KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7070 4040 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 7695 8418

Vi ser markant mere tv, efter at mange danskere er rykket hjem for at minimere spredningen af COVID-19. I påsken åbner vi op for masser af nye tv-kanaler, som alle med en tv-pakke kan se fra 3. april til 17. april.

Vi er i en ekstraordinær situation, hvor det er relevant for alle danskere at kunne følge med i det daglige nyhedsflow. Derfor er ikke mindst live-tv vigtigt lige nu, og vi vil gerne gøre nyheder fra både Danmark og udlandet let tilgængelig for alle kunder, men også give endnu flere muligheder for at finde underholdning til hele familien hjemme i stuen.

Det betyder bl.a., at alle medlemmer af Hedensted Antenneforening med en tv-pakke, vil få adgang til alle tv-kanaler fra TV 2, NENT(TV3) og Disney. Samt en lang række tv-kanaler, hvor de kan fordybe sig i historie- og naturprogrammer eller finde ny underholdning til børnene.

Du får automatisk tilføjet de ekstra tv-kanaler, som også vil være tilgængelige via YouSee Tv & Film-appen og via tv.yousee.dk.

VIGTIG INFO!
Bemærk, at en kanalsøgning kan være nødvendig for at se alle de nye kanaler på tv’et.
Ser du tv via en tv-boks, kan det være nødvendigt at genstarte tv-boksen ved at slukke og tænde for strømmen til boksen.
Har du en favoritliste på dit tv eller tv-boks, skal man ligeledes slå den fra for at finde de nye kanaler.

Oplever du problemer med at få kanalerne frem på dit TV eller din TV-boks, skal du kontakte YouSee kundsservice på tlf. 7070 4040
Man-fre kl. 08.00-20.00, weekend-helligdage kl. 10.00-20.00

God fornøjelse – og pas godt på hinanden.