KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7070 4040 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 2192 4677

Opsætning af din @hafnet.dk mailadresse

På denne side finder du alle relevante opsætningsguider til opsætning af e-mail, som medlem af Hedensted Antenneforening, uanset om du er MAC, PC, Tablet Apple eller Andropid tablet eller Smartphone bruger.

Har du udfordringer med at hente eller sende post kan du få hjælp til opsætning her.
I forbindelse med flytning af maildomænerne hafnet.dk og lafnet.dk fra Kjærgaard Nettet til YouSee skal du ændre opsætningen i din mailklient (ex. Outlook).

Vil du have en trinvis vejledning i at skifte din mailopsætning, har YouSee hjælp klar til dig her.

Windows Live Mail (Mailklient)
Microsoft er ophørt med support og adgang til download af mailklienten.
Hvis du benytter Windows Live Mail på Windows 10, virker det ikke med YouSee Mail.

Du skal benytte følgende serveroplysninger:

Indgående server / POP3-server

  • Indgående postserver (POP3): pop3.foreningsmail.dk
  • Standardport er 995
  • Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
  • Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
  • Der skal sættes et flueben ved ‘Min server kræver godkendelse (SSL).

Du kan vælge port 110, hvis du oplever problemer med 995. Bruger du port 110, skal du ikke sætte flueben ved ‘Min server kræver godkendelse (SSL).

Udgående server / SMTP-server

  • Udgående postserver (SMTP): asmtp.foreningsmail.dk
  • Standardport er 587 – TLS (STARTTLS)
  • Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
  • Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
  • Der skal sættes et flueben ved ‘Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse’.
    Dette skal markeres i nogle programmer.

Er der noget, vi kan hjælpe med?

Du er meget velkommen til at ringe til YouSee, hvis du har spørgsmål om mailboksen.
De sidder klar på 70 70 31 32 (vælg #2 – Support).

Opsætning til PC & MAC:

Sæt din mail op med YouSee Mailsupport

Mailsupport er et program, der hjælper dig med at sætte din YouSee Mail op helt automatisk på PC og MAC. Det eneste, du skal gøre, er at køre programmet og indtaste dine oplysninger. Mailsupport sørger for resten.

VIGTIG INFO:
Vær opmærksom på at YouSee mailsupport ændrer ALLE de mailadresser du bruger i dit mailprogram, har du f.eks. en arbejdsmail eller noget andet der ikke har noget med Hedensted Antenneforening at gøre, anbefaler vi IKKE at bruge dette program.

Læs mere om Yousee mailsupport

 

Webmail

Du kan også læse dine e-mails fra en hvilken som helst computer med adgang til Internettet.
Det eneste du skal have er koden til din mailkonto.

Sådan opsætter du mail på iPhone og iPad

Her kan du se, hvordan du opsætter din YouSee Mail på iPhone eller iPad. Du kan også finde hjælp vi vores trin-guide.

Læs mere om opsætning af YouSee Mail

Sådan opsætter du mail på Android

I denne video kan du se, hvordan du opsætter din YouSee Mail på din Android smartphone eller tablet.
Du kan også læse mere opsætning af mail i vores trin-guide.

Gå til opsætning af din YouSee Mail

 

 På MitYouSee, kan du flg.:

  • Skifte din “Bland Selv” hastighed
  • Se dit bredbåndsforbrug
  • Se koden til dit Wi-Fi
  • Opsætte/slette alt vedr. din mailadresse
  • Bestille sikkerhedspakken
  • Se dine vilkår

Besøg mitYouSee


YouSee´s kundeservice hjælper dig med:

  • Problemer med dit bredbånd
  • Problemer med Live TV
  • Ændre koder på e-mailkonti

YouSee kundeservice, Tlf.: 7070 4040
Åbningstider:  Hverdage: kl. 08.00-20.00
Weekend/helligdage: kl. 10.00-20.00

Links:
Mailopsætning på PC/MAC
Mailopsætning på mobile enheder 
Mailopsætning i Windows 10 
Webmail
Opsætning af Router
Ustabil eller ingen Internetforbindelse
Skift navn og adgangskode på Wi-Fi
Hastighedstesten