KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7070 4040 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 7695 8418

Opsætning af Foreningsmail:
Har du en foreningsmail (ender på @hafnet.dk eller på @lafnet.dk) kan du se opsætningen af din mail herunder.

Opsætning af YouSee-mail:
Har du en YouSee-mail (ender på @youmail.dk) kan du se opsætningen af din mail her: http://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning

Webmail:
Bruger du din mail som webmail, er der ingen opsætning. Her er alt altid opsat korrekt.
Login på https://webmail.yousee.dk og brug den nyeste adgangskode du har til din foreningsmail konto.

Kontotype:

Vælg mellem POP3 eller IMAP

Server til indgående post:
Indgående postserver hvis du valgte POP3: pop3.mail.dk
Indgående postserver hvis du valgte IMAP: imap.mail.dk

Standardport hvis du valgte POP3: 995
Standardport hvis du valgte IMAP: 993

Brugernavn: Din foreningsmail adresse (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
Adgangskode: Den nyeste adgangskode du har til din foreningsmail konto

Vælg krypteret forbindelse: SSL.

Server til udgående post:
Udgående mailserver (SMTP): asmtp.mail.dk

Standardport: 587
Brugernavn: Din foreningsmail adresse (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
Adgangskode: Den nyeste adgangskode du har til din foreningsmail konto

Vælg krypteret forbindelse: TLS (STARTTLS).

Adressekartotek og kalender:
Adressekartotek og kalender kan indtil videre kun tilgås i webmailen. Ikke fra et mailprogram. (mailklient).

Hvis du vil skifte til IMAP:
Før du ændrer en mailkonto fra POP3 til IMAP på en enhed, bør du sikre dig, at alt det du vil bevare på mailkontoen (mails, adressekartotek og kalenderaftaler) ligger på mailserveren eller på en anden enhed. Du kan checke indholdet på mailserveren her: (https://webmail.yousee.dk).

Derefter sletter du den mailkonto på enheden, du vil skifte til IMAP.
Når dette er gjort opretter du mailkontoen igen med IMAP indstillingerne.
Var dine mails på mailserveren vil de nu blive synkroniseret til dit mailprogram.

Selvbetjening af YouSee:
De aftaler man har hos YouSee, f.eks. TV, bredbånd og telefoni, kan man se og betjene på YouSee’s selvbetjenings hjemmeside www.mityousee.dk. Typisk er brugernavnet hertil kundenummeret, men kan også være f.eks. mailadressen.

Har man glemt sin adgangskode til selvbetjenings hjemmesiden, kan man vælge ”Glemt login?”. Herefter vælger man ”Benyt brugernavn til at genfinde dit login”, indtaster sit brugernavn og vælge ”Næste”. Her kan man så vælge at få tilsendt en engangskode på mail eller SMS.

Har man ikke tidligere fået registreret sit tlf. nr. eller mailadresse, kan man ringe til teknisk support for at få hjælp.

Selvbetjening af foreningsmail:
Foreningsmail kan ikke betjenes på ”Mit YouSee” selvbetjenings hjemmeside. Hver foreningsmail har sin egen selvbetjenings hjemmeside https://profil.yousee.dk. Typisk er brugernavnet hertil mailadressen, men hvis man har brugt mailadressen til ”Mit YouSee” selvbetjenings hjemmesiden, vil brugernavnet være mailadressen, hvor ”@” og ”.” er udskiftet med ”-”. F.eks. bliver mailadressen jensjensen@hafnet.dk til jensjensen-hafnet-dk. Adgangskoden til selvbetjenings hjemmesiden er typisk den samme som adgangskoden til mailkontoen.

Har man glemt sin adgangskode til mailens selvbetjenings hjemmeside, kan man vælge ”Glemt adgangskode?”. Herefter indtaster man mailadressens brugernavn og vælger ”Næste”. Har man tidligere indtastet sit tlf. nr. på hjemmesiden, vil man få muligheden for at få tilsendt en engangskode på SMS ved at vælge ”Næste”.

Har man ikke tidligere indtastet sit tlf. nr. kan man ringe til teknisk support for at få hjælp.

På MitYouSee, kan du flg.:

• Se koden til dit Wi-Fi
  • Bestille sikkerhedspakken
  • Se dine vilkår

Besøg mitYouSee

Kundeservice – Tlf.: 7070 4040

Åbningstider:
Hverdage: kl. 08.00-18.00
Weekend/helligdage: kl. 09.00-18.00

Links:
Opsætning af Router
Ustabil eller ingen Internetforbindelse