KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7070 4040 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 7695 8418

Har du oprettet en YouSee-mail kan du se opsætningen af din mail på http://kundeservice.yousee.dk/mail
Har du en hafnet-mail kan du se opsætningen af din mail her:

POP3:

Indgående server / POP3-server
Indgående postserver (POP3): pop3.mail.dk
Standardport er 995
Brugernavn: Din hafnet-mail (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
Adgangskode: Den nyeste adgangskode du har til din hafnet-mail konto
Der skal sættes flueben ved ‘Min server kræver godkendelse (SSL)’.

Udgående server / SMTP-server
Udgående postserver (SMTP): asmtp.mail.dk
Standardport er 587 – TLS (STARTTLS)
Brugernavn: Din hafnet-mail (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
Adgangskode: Den nyeste adgangskode du har til din hafnet-mail konto
Der skal sættes flueben ved ‘Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse’.

 

IMAP:

Indgående server / IMAP-server
Indgående postserver (IMAP): imap.mail.dk
Standardport er 993
Brugernavn: Din hafnet-mail (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
Adgangskode: Den nyeste adgangskode du har til din hafnet-mail konto
Der skal sættes flueben ved ‘Min server kræver godkendelse (SSL)’.

Udgående server / SMTP-server
Udgående postserver (SMTP): asmtp.mail.dk
Standardport er 587 – TLS (STARTTLS)
Brugernavn: Din hafnet-mail (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
Adgangskode: Den nyeste adgangskode du har til din hafnet-mail konto
Der skal sættes flueben ved ‘Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse’

 

Skifte til IMAP:
Før du skifter til IMAP bør du sikre dig, at du har et kopi af den mailkonto du vil ændre (mails, kontaktpersoner og kalenderaftaler). Kopierne kan være indholdet på mailserveren (kan checkes på webmail), på en anden enhed eller eksporteret til en fil for hver af de 3 typer.
Derefter sletter du den mailkonto du vil skifte til IMAP på enheden.
Når dette er gjort opretter du kontoen igen med IMAP indstillingerne.
Var dine mails på mailserveren vil de nu blive synkroniseret til dit mailprogram.
Var de ikke på mailserveren kan de importeres i webmail fra de eksporterede filer.
OBS: Kontaktpersoner og kalenderaftaler kan ikke synkroniseres pt.

Ændre indstillinger på din mailkonto
Du kan ændre alle indstillinger på din mailkonto på mailkontoens webmail, undtaget at skifte password. Dette kan du gøre på mailkontoens ”Mit YouSee”. Hver mailkonto har et ”Mit YouSee” hvor man logger ind med kontoens mailadresse og tilhørende adgangskode. (Nogle brugere skal bruge mailadressen og udskifte ”@” og ”.” med ”-”. F.eks bliver jensjensen@hafnet.dk til jensjensen-hafnet-dk).

På MitYouSee, kan du flg.:

  • Se koden til dit Wi-Fi
  • Bestille sikkerhedspakken
  • Se dine vilkår

Besøg mitYouSee

Kundeservice, tlf.: 7070 4040

Åbningstider:
Hverdage: kl. 08.00-20.00
Weekend/helligdage: kl. 10.00-20.00

Links:
Opsætning af Router
Ustabil eller ingen Internetforbindelse
Skift navn & kode på Wi-Fi
Hastighedstesten

Gode råd til opsætning af Wi-Fi

Klik for at læse mere og bestille

Ændre indstillinger på din mailkonto

Du kan ændre alle indstillinger på din mailkonto på mailkontoens webmail, undtaget at skifte password. Dette kan du gøre på mailkontoens ”Mit YouSee”. Hver mailkonto har et ”Mit YouSee” hvor man logger ind med kontoens mailadresse og tilhørende adgangskode. (Nogle brugere skal bruge mailadressen og udskifte ”@” og ”.” med ”-”. F.eks bliver jensjensen@hafnet.dk til jensjensen-hafnet-dk).

Webmail:

Bruger du din mail som webmail, behøver du ikke at ændre noget. Her er alt altid indstillet korrekt.
Login på din webmail og brug den nyeste adgangskode du har til din hafnet-mail konto

Er mit mailprogram kompatibelt?

Her kan du se et udvalg af mailprogrammer, du kan bruge