KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7070 4040 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 7695 8418

Har du oprettet en YouSee-mail kan du se opsætningen af din mail på http://kundeservice.yousee.dk/mail
Har du en hafnet-mail (foreningsmail) kan du se opsætningen af din mail her:


POP3:

Indgående mailserver hvis du vælger POP3:
Indgående postserver: pop3.mail.dk
Standardport: 995
Brugernavn: Din hafnet-mail (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
Adgangskode: Den nyeste adgangskode du har til din hafnet-mail konto
Der skal sættes flueben ved ”Denne server kræver krypteret forbindelse (SSL)”.

Udgående mailserver:
Udgående mailserver (SMTP): asmtp.mail.dk
Standardport: 587
Brugernavn: Din hafnet-mail (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
Adgangskode: Den nyeste adgangskode du har til din hafnet-mail konto
Brug følgende type krypteret forbindelse: TLS (STARTTLS).

 

IMAP:

Indgående mailserver hvis du vælger IMAP:
Indgående postserver: imap.mail.dk
Standardport: 993
Brugernavn: Din hafnet-mail (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
Adgangskode: Den nyeste adgangskode du har til din hafnet-mail konto
Der skal sættes flueben ved ”Denne server kræver krypteret forbindelse (SSL)”.

Udgående mailserver:
Udgående mailserver (SMTP): asmtp.mail.dk
Standardport: 587
Brugernavn: Din hafnet-mail (f.eks. jensjensen@hafnet.dk)
Adgangskode: Den nyeste adgangskode du har til din hafnet-mail konto

Brug følgende type krypteret forbindelse: TLS (STARTTLS).


Hvis du vil skifte til IMAP:
Før du skifter en mailkonto til IMAP på en enhed, bør du sikre dig, at alt det du vil bevare på mailkontoen (mails, kontaktpersoner og kalenderaftaler) ligger på mailserveren eller på en anden enhed. Du kan checke indholdet på mailserveren her: (https://webmail.yousee.dk). Derefter sletter du den mailkonto på enheden, du vil skifte til IMAP.
Når dette er gjort opretter du mailkontoen igen med IMAP indstillingerne.
Var dine mails, kontaktpersoner og kalenderaftaler på mailserveren vil de nu blive synkroniseret til dit mailprogram.

Webmail:
Bruger du din mail som webmail, er der ingen opsætning. Her er alt altid opsat korrekt.
Login på din webmail og brug den nyeste adgangskode du har til din hafnet-mail konto.

Er mit mailprogram kompatibelt?
Her kan du se et udvalg af mailprogrammer, du kan bruge.

 

Selvbetjening af foreningsmail:
De aftaler man har hos YouSee, f.eks. TV, bredbånd og telefoni, kan man se og betjene på YouSee’s selvbetjenings hjemmeside www.mityousee.dk. Typisk er brugernavnet hertil kundenummeret, men kan også være f. eks. mailadressen.

Men hafnet-mail (foreningsmail) kan man ikke betjene på denne hjemmeside. Til gengæld har hver hafnet-mailkonto sin egen selvbetjenings hjemmeside www.mityousee.dk. Her vil brugernavnet være mailadressen, men hvis man har brugt mailadressen til den overordnede ”Mit YouSee”, vil brugernavnet være mailadressen, hvor ”@” og ”.” er udskiftet med ”-”. F.eks bliver jensjensen@hafnet.dk til jensjensen-hafnet-dk). Adgangskoden til denne hjemmeside er typisk den samme som adgangskoden til mailkontoen.

Hvis man har glemt sin adgangskode, kan man vælge ”Glemt adgangskoden?” og derefter indtaste brugernavn og vælge ”Næste”. Hvis man tidligere har indtastet sit tlf. nr. på hjemmesiden, vil man få muligheden for at få tilsendt en adgangskode på SMS ved at vælge ”Næste”.

Har man ikke tidligere indtastet sit tlf. nr. kan man ringe til YouSee kundeservice på tlf. 70 70 40 40 og få en ny adgangskode.

På MitYouSee, kan du flg.:

  • Se koden til dit Wi-Fi
  • Bestille sikkerhedspakken
  • Se dine vilkår

Besøg mitYouSee

Kundeservice:
Rlf.: 7070 4040

Åbningstider:
Hverdage: kl. 08.00-18.00
Weekend/helligdage: kl. 09.00-18.00

Links:
Opsætning af Router
Ustabil eller ingen Internetforbindelse
Skift navn & kode på Wi-Fi
Hastighedstesten

Gode råd til opsætning
af Wi-Fi

Klik for at læse mere og bestille