KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7020 6706 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 2192 4677

Den 16. februar kl. 06:00 ruller vi nye forbedringer og mindre fejlretninger ud på YouSee Tv-boksen.

Slå undertekster til og fra
Vi har udvidet undertekst-funktionen, så man nu har mulighed for at vælge undertekster til eller fra. Slår man eksempelvis undertekster fra, gælder det for alle kanaler. Hvis undertekster er slået til, vil boksen altid forsøge at vise danske undertekster. Hvis de ikke er tilgængelige på dansk, vises de på engelsk og i sidste ende uden undertekster, hvis de ikke er tilgængelige.

Nu er vi klar til at inspirere igen
I sidste opdatering lancerede vi hurtig inspiration til tv-programmer, der minder om det, man sidder og ser. Desværre var der nogle problemer med at vise relaterede programmer, og derfor fjernede vi denne funktion igen. Men nu er fejlen rettet – og vi er klar til at inspirere igen.

Andre forbedringer
Vi har samtidig rettet en række mindre fejl, herunder:

• Indstillingerne af Surround blev tidligere ikke gemt korrekt
  • Start forfra gav i sjældne tilfælde en dårlig brugeroplevelse
  • Streamingen af et program startede i nogle tilfælde forfra, hvis man gentagende gange spolede i programmet
  • Nye lejefilm blev kun opdateret ved genstart/deep sleep
  • I sjældne tilfælde fejlede optagelserne
  • Der blev fejlagtig vist, at man kunne tilgå tv-arkivet på alle kanaler, også dem der ikke har arkiv
  • Der var problemer med skrifttypen på tekst-tv
  • I sjældne tilfælde ville boksen ikke tænde efter den har været i dvale

Disse mindre fejl er nu rettet og træder i kraft med opdateringen af tv-boksen i dag.
Du kan altid læse om de nyeste opdateringer og andre informationer om tv-boksen på yousee.dk.