KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7070 4040 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 7695 8418

‘I Kina går det godt’ er et rejseprogram med Peter Falktoft og Esben Bjerre i comedy-genren.
YouSee har købt flere programmer ind. Denne gang er det et rejseprogram der kan ses via YouSee Comedy.

Peter Falktoft og Esben Bjerre er taget til Kina, for at finde ud af om kineserne kommer til at overtage verden.

“Vi har længe drømt om at lave en reportage fra Kina, der jo i vores generation er det spanskrør, der trues med, hver gang vi skal have vedtaget politiske reformer. Det moderne Kina bliver målestokken og argumentationen for, at børnene skal gå mere i skole, de unge skal uddanne sig hurtigere, og de voksne skal arbejde i flere år”, fortæller Peter Falktoft og fortsætter:

“Det er både sundt og vigtigt, at vi ved lidt om, hvad det er for et land, der dikterer, hvor meget vi skal kunne her i Danmark, og det er grunden til, at Esben og jeg besluttede at lave et informativt og nysgerrigt rejseprogram fra Kina”.

På rejsen i Kina følger vi bl.a. Peter og Esben til en kinesisk forretningsmiddag, hvor der serveres 1000 år gamle æg og fuglefødder, på besøg i et munketempel, hvor der ikke er meget ro og til en af landets store produktionsbyer, hvor det vrimler med plastik i alle afskygninger.

De første 4 afsnit er klar nu og de næste 4 følger d. 20. august.

YouSee Comedy

YouSee Comedy består af en danske egenproducerede comedy-programmer, suppleret med indkøb.
Alle kan se udsendelserne på nettet via www.yousee.dk/comedy

Som almindelig tv-kunde har du også “YouSee Comedy” med som en del af din tv-pakke.
Du kan se kanalen via app’en “YouSee TV & Film”, på “www.tv.yousee.dk” eller via din YouSee tv-boks.