KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7020 6706 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 2192 4677

YouSee Premiere præsenterer “Blood Father”

blog_blood_fatherMånedens premierefilm ligger klar til alle medlemmer der har en YouSee tv-boks, og et tv-abonnement hos Jellingnet
– så måske er det tid til en filmaften?

Om YouSee Premiere
Hver måned giver YouSee en gratis filmoplevelse til alle med YouSee Tv-boksen. Det kan være en thriller den ene måned, og en romantisk komedie den næste. Vi synes nemlig, der skal være noget for enhver smag. Fælles for dem alle er, at de er premierefilm.
Denne gang præsenterer YouSee Premiere actionfilmen “Blood Father”.

Titel: Blood Father
Varighed: 85 min.
Handling:
Som 18-årig tvinges Lydia til at flygte for sit liv, efter at hendes narkosmuglende kæreste, anklager hende for at have stjålet en formue i kontanter fra kartellet. Lydias eneste allierede er nu hendes fejlede far, John Link, som førhen var alkoholiker, narkoman, medlem af en motorcykelbande og tidligere kriminel. Han er nu fast besluttet på at være der for sin datter og for en gang skyld gøre det rigtige.
Medvirkende: William H. MacyMel GibsonDiego LunaThomas MannElisabeth RöhmErin MoriartyDale Dickey
Instruktør: Jean-François Richet

blog_se_trailer         blog_se_filmen

Du har adgang til filmen hele november – og du kan se den alle de gange, du har lyst til, så find popcornene frem, rul gardinerne ned, og lav din egen biografstemning hjemme i stuen.

Sådan ser du filmen på din YouSee boks:

1. Klik på “menu” på fjernbetjeningen
  2. Vælg “Lejefilm” i menuen
  3. Find “YouSee premiere filmen” og tryk “OK”

Vil du se filmen på din mobil, tablet eller PC?
Hent Appén “YouSee Tv & film” eller besøg tv.yousee.dk

blog_appstoreblog_googleplay