KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7070 4040 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 7695 8418
Efteråret er lige om hjørnet, og aftenerne begynder så småt at blive mørkere og køligere – perfekte til tv-hygge, te og tæpper. Derfor har vi sørget for lidt ekstra godt, du kan hygge dig med. Læs mere nedenfor.
Et vaskeægte mordmysterium
Efterårsmørke, regn og rusk rimer på mordmysterier. Hos YouSee har vi sikret dig fri adgang til flere fede film, du kan hygge dig med på en kold efterårsaften*. Lige nu kan du fx se den anmelderroste film ’Knives Out – Var det mord?’ med blandt andre Daniel Craig. Selvfølgelig uden det koster ekstra.

Se filmen på din YouSee tv-boks, i YouSee Tv & Film-appen eller på  tv.yousee.dk.

Se årets Oscar-vinder, ‘Parasite’
I september kan du se ’Parasite’ som månedens film i YouSee Premiere**. Den koreanske film løb med fire priser til Oscar Award-show 2020, bl.a. prisen som  ’Bedste Film’, og var den helt store overraskelse til showet. Genren beskrives bedst som kulsort komediedrama med både sjove, skøre og voldsomme scener, tilsat en historie om klassediskrimination.
Læs om filmen her
Ny, hæsblæsende Ridley Scott-serie til dig
Fra på onsdag den 16. september kan du se den splinternye Ridley Scott-producerede sci-fi-serie ’Raised by Wolves’*. Danske Amanda Collin (’En frygtelig kvinde’) og Travis Fimmel (’Vikings’) indtager to af hovedrollerne i den anmelderroste fortælling om, hvordan androider skal hjælpe menneskeheden på fode igen efter en apokalyptisk hændelse.

Se serien på din YouSee tv-boks, i YouSee Tv & Film-appen eller på tv.yousee.dk.

Download Tv & Film-appen her
Premier League er tilbage!
Glæd dig til fodbold i absolut verdensklasse. Efter en historisk sæson i den bedste engelske fodboldrække er vi tilbage med en ny sæson fra på lørdag. Det bliver uden tvivl en dramatisk sæson, og vi glæder os til at vise dig fantastisk underholdning – også selvom tilskuerne fortsat mangler på lægterne.

Du kan se Premier League på Xee, TV3+, TV3 Sport & TV3 Max. Alle med YouSee Tv har adgang til Xee, men mangler du nogle af de øvrige kanaler, kan de nemt blandes ind i din tv-pakke med Bland Selv.

Se National Geographic hele september
Med tv fra YouSee får du altid masser af ekstra underholdning. I resten af september kan du fx se National Geographic kvit og frit og får dermed masser af udsendelser om historie, natur og universet. Glæd dig til at lade dig transportere til nye verdener – igennem tid og rum.
Læs mere om National Geographic