I dag samler vi TDC og YouSee. Det gør vi for at kunne indfri tre løfter: Vi vil levere den bedste kundeservice og de bedste produkter på det bedste netværk.

Nye fordele og endnu bedre produkter
TDC og YouSee tilbyder stort set de samme produkter, og det er samme selskab bag. Nu forenkler vi vores forretning, sådan at vi i fremtiden kan udvikle nye fordele og endnu bedre produkter til dig og alle vores andre kunder. Derfor bliver TDC til YouSee.

Vi fejrer, at det bliver endnu bedre at være i YouSee
Du har allerede adgang til Danmarks bedste mobilnetværk, og største underholdningsunivers. Vi arbejder på at give dig endnu flere fordele ved at være kunde hos os. Det vil vi gerne fejre ved at give dig en række gode filmoplevelser. Vi har derfor lagt 5 stærke titler klar til dig på YouSee Tv og Film app’en.

Hvis du har spørgsmål, er vi klar til at hjælpe dig
Vi ændrer ikke i dine produkter, priser eller regninger. Læs mere under Spørgsmål/Svar.

Vi er naturligvis også klar til at hjælpe dig på 7070 4040 mandag til fredag fra kl. 8.00 til 20.00 og i weekenden fra kl. 10.00 til 20.00.

Hold dig opdateret               Spørgsmål/Svar

YouSee-popcorn