KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7070 4040 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 7695 8418

Løsning Antenneforening og Hedensted Antenneforening bliver er fra den 1. januar 2022 til HL-Net.
Formand Hans Hansen fra Løsning Antenneforening og Næstformand Stig Løjkner fra Hedensted Antenneforening udtaler ”Vi har arbejdet sammen med Løsning antenneforening på flere områder de seneste år, og da vi har de samme produkter og leverandører, er tiden nu kommet til at foreningerne slås sammen”

Der har været arbejdet i kulisserne det seneste års tid for at finde en aftale som begge parter kunne være med i og det er lykkedes.
To generalforsamlinger i begge foreninger har gjort sammenslutningen mulig, og HL-net vil efter sammenslutningen dække Løsning, Ølsted, Hedensted, Øster Snede og Daugaard og have mere end 6000 medlemmer. Bestyrelsen i den nye forening bliver udvidet fra 5 til 7 personer, da to medlemmer fra Løsning glider ind i den nye bestyrelse for hl-net.

Vigtigt:
Medlemmerne vil ikke opleve ændringer i deres tv-pakker eller Internethastighed.

”Vi vil fortsat arbejde på hele tiden at have de bedste muligheder for vores medlemmer og til billigst mulig pris, og det gør vi f.eks. med Danmarks bedste TV pakker med mulighed for Bland Selv, og med en af Danmarks billigste Gigabit Internet”, og da vi har et ”state-of-the art” kabelnet, der ikke findes bedre, ser vi fortrøstningsfuldt på fremtiden, siger Hans Hansen og Stig Løjkner.