TV 2 er klar med intensiv dækning af EM i herrehåndbold på TV 2s hovedkanal, TV 2 SPORT og TV 2 PLAY.

blog_EM_handboldDe danske håndboldfans er knap nok kommet sig over den nervepirrende håndboldfest, som kvindernes VM på hjemmebane i december var, før en ny spændende slutrunde bliver fløjtet i gang: Herrernes EM i Polen, hvor Mikkel Hansen og co. spiller første kamp lørdag 16. januar i Gdansk.

TV 2 har rettighederne til EM 2016 alene, så alle kampe bliver vist på TV 2, TV 2 SPORT eller TV 2 PLAY. Seerne kan glæde sig til en begejstret dækning, for TV 2 har sendt sit stærkeste EM-hold til Polen med folk, der er vilde med håndbold. TV 2 er i den grad klar til EM i håndbold.

– Januar er altid en fest på TV 2. Det er jo ikke kun Thomas Kristensen og Bent Nyegaard, der elsker håndbold. Det gør vi alle sammen på TV 2 SPORT, og nu har vi hele EM selv. Alle kampe kan ses på enten TV 2, TV 2 SPORT eller TV 2 PLAY. Det kan vi nu engang bedst lide, siger John Jäger, chefredaktør på TV 2 SPORT og fortsætter:

– Jeg har høje forventninger til EM. Både til Danmarks præstationer og til vores eget tv-produkt. Med Bent Nyegaard og Thomas Kristensen som kommentatorer og Morten Ankerdal, Nikolaj Jacobsen og Lars Christiansen i studiet kan vi sikre det optimale miks af håndboldfaglighed og folkelighed, som vi ønsker at ramme på TV 2. Så Gdansk kan blive dansk, siger John Jäger.

Faglighed og folkelighed
Alle Danmarks kampe bliver sendt på TV 2, mens mange af de andre bliver sendt på TV 2 SPORT og nogle få eksklusivt på TV 2 PLAY. Ud over selve kampene bliver der også sendt en række studieprogrammer fra EM, og den store sportsbegivenhed bliver også dækket massivt på tv2.dk, på TV 2s apps og på TV 2s sociale medier.

Husk at du IKKE kan se TV2 (men godt TV2 Sport), når du er udenfor dit eget netværk derhjemme.
du kan for 5,- pr. måned (ingen binding eller gebyrer) tilkøbe “TV2 ude”.