KONTAKTNUMRE: Problemer med: TV signalet tlf.: 4332 4700 -- Bredbånd Tlf.: 7070 4040 - Regninger, pakkeskift m.v. tlf.: 7695 8418

I vores forening har du mulighed for at blande en pakke med tv-kanaler og streamingtjenester. Det er nemt at komme i gang med at blande. Du skal bare have en Grundpakke, og så vælger du, hvor mange Bland Selv-point du vil have oveni. Og jo flere point du vælger, jo flere tv-kanaler og streamingtjenester kan du blande i din pakke.

Grundpakken indeholder allerede masser af underholdning – og det er helt op til dig, hvad du gerne vil blande af tv-kanaler og streamingtjenester i din egen tv- og streamingpakke. Flere serier? Mere børne-tv? Danske film?

Bland din pakke hjemme fra sofaen, og se, det du har valgt inden for få minutter. Hvis du får lyst til at sammensætte din Bland Selv-pakke på en ny måde, kan du skifte det, du har valgt, ud igen efter 30 dage.

Du bestiller Bland Selv i YouSee-Butik, på 70 70 40 70 eller på yousee.dk. Mellem- og Fuldpakke med Bland Selv koster det samme som en fast Mellem- og Fuldpakke og betales direkte til din forening. Vil du have 20 point, skal du både bestille en Mellempakke med Bland Selv og 10 ekstra point. De 10 ekstra point koster 70 kr./md. og betales direkte til YouSee. “Bland Selv TV med 20 point” kan kun bestilles på yousee.dk, og kan i øvrigt kun bestilles sammen med en Mellempakke med Bland Selv.

Læs mere om TV med Bland Selv og Streaming