Hvad er op og ned i forhandlingerne mellem Discovery og Yousee?

Denne sider er lavet tid medlemmerne af Hedensted Antenneforening, så du altid kan være 100% opdateret på situationen.

Grundpakken
– masser af populære kanaler

I Grundpakken finder du nogle af de mest populære tv-kanaler. Fx DR’s kanaler, TV 2, TV3 og TV 2 Charlie som tilsammen står for 68 % af al det tv, som danskerne ser.

Her kan du se alt fra Vild med Dans, Sygeplejeskolen og Robinson Ekspeditionen til de største sportsøjeblikke. Du kan bl.a. følge fl ere af herrelandsholdets kampe, når EM-slutrunden ruller over skærmen til sommer, og du kan følge OL i Tokyo 2020 på DR’s kanaler og fl ere af de svenske, norske og tyske kanaler. På Xee kan du desuden se masser af Premier League og Bundesligaen.

Mellempakken
– spækket med sport

Udover alt det, som ligger i Grundpakken, øger vi sportsudbuddet i Mellempakken i 2020 med kanaler som TV 2 Sport, TV3 Max og TV3 Sport. Her kan du både se masser af Superliga-kampe, Champions League, Premier League, Formel 1, ishockey og meget andet. Der er selvfølgelig også masser af underholdning til dig, der elsker serier, komedier, haveliv, livsstils programmer og nyheder på kanaler som TV 2 News og TV 2 Zulu.

Fuldpakken
– underholdning for hele familien

Du får selvfølgelig alt det indhold, der ligger i Grund- og Mellempakken, men derudover er Fuldpakken fyldt med fantastisk underholdning for hele familien. Fx sender kanalerne fra Viasat og C MORE stjernespækkede fi lm og serier døgnet rundt – og du får også adgang til det hele on-demand, så du kan se det, når det passer dig.
Derudover indeholder Fuldpakken masser af naturprogrammer, populære børnekanaler og et bredt udsnit af nyheder.

FAKTA

Der er masser af sport i Yousee´s tv-pakker – også i 2020. Udover at du kan se masser af Champions League-kampe, Premier League, Wimbledon og Formel 1, kan du også følge med i en række andre store sportsbegivenheder.

Læs brochuren om hvilken sport du kan se i dine tv-pakker fra den 1. januar

SENESTE OPDATERING

Opdatering den. 07. november
På grund af den verserende konflikt mellem YouSee og Discovery er fristen for at bestille pakkeskift mm. rykket til 30-11-2019.

Opdatering den. 06. november
Udtalelse fra YouSee
Selvom det endnu ikke er lykkedes at lukke en aftale, vil arbejde hårdt på at finde en løsning, hvor YouSee’s kunder igen kan se Discovery Networks’ tv-kanaler.
”Vi har haft et langvarigt samarbejde med Discovery Networks, og det ønsker vi fortsat at have. Vi har mange kunder, der sætter stor pris på Discovery Networks’ indhold, og vi ønsker fortsat at lave en aftale, hvor alle Discovery Networks’ kanaler er tilgængelige i Bland Selv, siger direktør Jakob Mortensen fra YouSee”